خبرهای داغ:
سرهنگ هندی‌ورکانه:

 شهید سلیمانی امت‌ساز بود

 همدان- فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: یکی از اقدامات بسیار خوبی که شهید سلیمانی انجام داد، امت‎سازی بود.
کد خبر: ۹۴۸۲۶۰۰
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در نشست بصیرتی ویژه سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع بسیجیان و قرآن آموزان پایگاه زینب کبری(س) روستای سیمین که به همت پایگاه حضرت زینب کبری (س) حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) بهار برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اقدامات بسیار خوبی که شهید سلیمانی انجام داد، امت‎سازی بود.

وی افزود: با توجه به اینکه حضرت مهدي (عج) برای ظهور نیاز به امت دارد، یکی از کارهای بسیار خوبي که سردار سلیمانی انجام داد این است که در آینده برای امام زمان (عج) از کشورهای مختلف از جمله یمن، سوریه، عراق و لبنان و... نیرو جمع‌آوری کرده و آنها را سازماندهی کرد و بسیار محکم و با استقامت در مقابل دشمن ایستادگی کرد، به طوری که دشمنان نیز از این سردار بزرگ هراس داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: یکی از خصوصیات بارز شهید سلیمانی مهربان، جان فدای مردم بود و با توجه به هشتک «جان_فدا» که امسال خطاب به سردار سلیمانی زدند به این معنا است که جان خود را فدای ملت و مردم کرد.

وی با بیان خاطره‌ای از حاج قاسم بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی آنقدر اقتدار داشت که دشمن با شنیدن نام سردار به هراس افتاده و از اشغال برخی از کشورها عقب نشینی کرد؛ هدف او ایجاد وحدت بوده است.

هندی ورکانه اظهار کرد: حاج قاسم همیشه به خانواده شهدا سرکشی می‌کرد و با فرزندان شهدا در ارتباط بود و مانند پدری دلسوز و مهربان برای آنها پدری می‌کرد.

این مراسم با ختم قرآن جمعی به نیت حاج قاسم، دکلمه خوانی توسط یکی از قرآن آموزان پایگاه دروصف شهید سلیمانی، مسابقات و... همراه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات